5 fontos tényező, amit az irodahelyiség bérlés előtt érdemes tudni

Vállalkozást indít, és szeretné minden szempontból megfelelő helyen fogadni az ügyfeleket? Esetleg már régóta jelen van a piacon, és fontosnak tartja, hogy cégének megítélése az iroda elhelyezkedésénél fogva is optimális legyen?

Számos tényező indokolhatja, hogy bérelhető irodahelyiség iránt érdeklődik, és miként a regus.hu szakértői is tanácsolják, érdemes mindig többb szempontot figyelembe venni a választásnál. Ha körültekintően jár el, hosszú távra megtalálhatja az ideális irodaházat, mely szolgáltatásaival is teljes körűen kiegészíti munkáját. Nézzük most, melyek azok a területek, melyek döntőek lehetnek leendő irodája kiválasztásánál!

1. Elhelyezkedés
Napjainkban már nem biztos, hogy előnyt jelent a frekventált helyen levő iroda. Mind a közlekedés, mind a parkolás szempontjából kényelmesebbek a zöldövezetben megtalálható irodák, arról nem is beszélve, hogy a munkavégzés is kényelmesebb olyan környezetben, amely nem a belvárosi rohanásról szól. Leendő ügyfelei is értékelni fogják, ha a minden kényelmet nyújtó irodaház mellett a természet közelségét is élvezhetik.

2. Felszereltség
Ha most indította vállalkozását, a kezdeti kiadások mellett nem biztos, hogy egy új PC-re, nyomtatóra, vagy egyéb irodatechnikai felszerelésekre szeretne költeni. Könnyen lehet, hogy egyelőre csak puhatolózik a piacon, és ha bejönnek számításai, akkor kezd majd el komolyabb beruházásokra fordítani. A munka során azonban van egy sor olyan eszköz, amire szükség van, ám napjainkban lehetőség nyílik arra, hogy ezekkel a fontos felszerelésekkel együtt béreljen irodát.

3. Szolgáltatások
Egy igényesen kialakított irodaháztól joggal várja el, hogy étkezésre éppen úgy lehetőség nyíljon, mint egy jó kávé elfogyasztására a leendő partnerek társaságában. Előny, ha a közelben van posta, bankautomata, és az sem elhanyagolható tényező, hogy tárgyalótermet, üléstermet, vagy előadót lehet-e bérelni az irodaházon belül.

4. Irodaépület
Napjainkban tény, hogy cégének megítélése nagymértékben függ attól, hol van annak postacíme, és milyen környezetben érhetik el Önt személyesen ügyfelei. Még ha olyan munkakörben is tevékenykedik, mely nem teszi szükségessé a rendszeres irodai jelenlétet, időnként akkor is igény mutatkozhat erre. A részmunkaidős, vagy akár egyetlen napra is bérelhető irodák lehetővé teszik, hogy kulturált környezetben tevékenykedhessen, és üzleti partnerei maximális bizalommal fordulhassanak Önhöz.

5. Bérleti díj tartalma
A regus információi szerint is rendkívül fontosnak számít napjainkban, hogy az iroda bérlésének alkalmával a fizetendő összeg milyen szolgáltatásokat és lehetőségeket tartalmaz. Nem mindegy, hogy csak időnként van szüksége az irodára, vagy minden nap ott tevékenykedik majd, vagy hogy fizetnie kell-e az olyan plusz szolgáltatásokért, mint a tárgyaló használata, a nyomtatás, vagy éppen a telefonos ügyfélszolgálat. Mielőtt leteszi voksát egyik vagy másik irodaház mellett, ne feledkezzen meg az ilyen részletekről sem!